شهدای روستای خلیل آباد- شهرستان خمبن
آثار-عکس- وصیت نامه- دست نوشته- زندگی نامه 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شهدای خلیل آباد- خمبن و آدرس shohadakhalilabad.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






برچسب‌ها:
[ یک شنبه 1 اسفند 1400برچسب:, ] [ 9:59 ] [ ابوالفضل براتیان ]

 


برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 13 مرداد 1395برچسب:, ] [ 8:44 ] [ ابوالفضل براتیان ]

 

 

وصیت نامه شهید

وَ اُقتِلوهُم حَيثَ ثَقَقُنِموهم وَ اخرِجوهُم مِن حَيثُ اَخرِجوُهم مِن حَيثُ اَخرَجولَمَّ والفِتنَه اَشَد مِن القَتَلُ و لَما تُقاتِلوهُم عِندَ المَسجِدِ الحَرامِ حَتي يُقاتِلوکُم فيه فَاِن قاتِلوکُم فاقتُلوهُم کَذالکَ جَزاءَ الکافرينَ
هر جا مشرکان را دريافتيد به قتل رسانيد واز شهرهايشان برانيد چنانکهآنان شما را از وطن آوراه کردند و فتنه گري که آنها کنند سخت و فسادش بيشتر از جنگ است و در مسجد حرام با آنها قتال کنيد مگر آنکه پيش دستي کنند ودر اينصورت رواست که در حرم آنها را به قتل رسانيد اين است کيفر کافران قسمتي از وصيت نامه عباسعلي ساعدي خدمت ملت مبارزه عرض مي کنم و سلام و درود بر رهبر کبير انقلاب اين اميد مستضعفين اين اميد ملت شهيد پرور قهرمان و سلام و درود به ملت ايران که مشت محکم به دهان ابرقدرتهاي جهان زدنند پيام من به ملت شهيد پرور ايران اينست در خط روحانيت و انقلاب باشد و پشت باند روحانيت و امام عزيز باشد و همبستگي خود را يکديگر داشته باشد تامشت محکمي به دهان امپرياليسم جهان خار زده شد و خواهش مي کنم که هميشه در نماز جمعه شرکت کنيد مسجد را خالي نکنيد خدمت مادرم سلام مي رسانم من راه خود را شناختم و در جبهه آمدم تا از اسلام وقرآنم دفاع کنم من مي روم به ياري امام و و نداي هل من ناصرياَ صرني حين را لبيک بگويم تابه کربلا پيش رويم و ملت مستضعف عراق را از زير سلته بعثي ها برانيم خداوند مي فرمايد يا ايها الذين امنو ينصر الله ينصورکم و يثبت اقلامکم اي کساني که ايمان آورده ايد اگر خدا را ياري کنيد خدا نيز شما را ياري مي کند و قدمهاي شما را ثبت گرداند دمي با مادر مهربانم سخن بگويم سلام بر تو اي مادر مهربانم و سلام درود بر تو اي مادر بزرگ و سلام بر تو اي مادري که فرزند خود را در راه اسلام و خدا فرستاد جان خود را فدا کند مادر جان من به فرمان امام در خدا و اسلام و با کافران به جنگ مي روم مادر جان شما بايد مرا خيلي ببخشيد که نتوانستم به شما بيشتر از اين خدمت کنم شما حق در گردن من داشتيد مرا حلال کنيد اگر خدا شهادت نصيب من کرد مبادا ناراحت باشيد که من در راه خدا آمدم چند شعر از مادرم بگويم مرا درس شهادت داد مادر به فرزندش سعادت داد مادر
؟؟ مي توان عتاب بخشيد   ؟؟ استقامت داد مادر خوش آنروز که در دامان مهرش
غسل شهادت داد مادر بگوشم نغمه توحيدسر داد. علوشان و رفعت داد مادر بگردن رشته توحيد افکند را خلعت ز وحدت داد مادر. من حب الوطن در کام من ريخت به من شير محبت داد مادر نگردم تا به استبداد ؟؟ دلم و شهادت داد مادر. کنم تاريخ زندان را تجمل به من عزم جسارت داد مادر تا ريشه کفر وستم را اسلام بشارت داد مادر ؟؟ تا سر از فرمان رهبر بقرآنم حوالت داد مادر مرا عشق و شهادت داد مادر عشق من شهادت داد مادر نه تنها خود بسر تاج شرف زد که به من هم شرافت داد مادر. او مراني به اگر امشب بپرداخت بر خونش شهادت داد مادر.
و با برادرانم سخن بگويم سلام من بر شما اي بردارانم عزيزانم حجت الله و محمدعلي بعد خدمت شما سلام عرض مي کنم من در راه خدا و اسلام مي روم که از اسلام عزيزم دفاع کنم و جان خود را در راه خدا فدا کنم.
مبادا گريه کنيد و ناراحت باشيد دشمنان شادگردند شماهميشه در خط روحانيت که روحانيت اميد اسلام مي باشد هميشه در نماز جمعه ها شرکت کنيد که اين نماز جمعه خاري در چشم دشمن است.؟؟ اسلام حفظ نماز جمعه و همبستگي بين ؟؟ شما مبارزان اسلحه را بر زمين بگذاريد راه مرا ادامه بدهيد.
خدمت خواهرانم طاهر، صديقه وفاطمه را سلام و دعا مي رسانم خواهران مهربانم اگر من خدا خواست که شهادتنصيبم مي شد شما مبادا ناراحت شويد شما بايد مرا ببخشيد که من نتوانستم خدمت به شما بکنم شما بايد مثل حضرت صغري باشيد که راه برادرش علي اکبر را مي رفته شما بايد زينب وار بايد صبر داشته باشيد و به خدا خدمت کنيد ؟؟ شما باشد ؟؟
خدمت همسر مهربانم سلام و دعا مي رسانم سلام من به تو اي همسرم شما بايد صبر داشته باشيد ؟؟ مهربانم شما بايد مرا حلال کني که من نتوانستم به شما خدمت کنم راهي را من مي روم راه خداشما بايد خودتان از من به اسلام قرآن خدمت کني شما بايد فرزندان مرا راه اسلام و قرآن ؟؟ که اسلام فراموشي نکنند و در روحانيت امام عزيز بروند شما بايد زينب وار باشيد اگر خدا خواسته که شهادت نصيب من شد شما ناراحت شويد شما کاري نکنيد دشمن شاد شود شما مبادا کاري کنيد زحمت خود را از بين ببريد مبادا گريه کنيد شما بايد بعد از من بزرگ خواسته باشي اگر دلت خواست فرزندان مارا بزرگ کني شما بزرگ خواسته ايد و غيوم به بچه ها کسي حقي وارد به شما اگر دلت نخواست ؟؟ را با خود است حجت الله و محمدعلي برادرانم اگر مريم خواست بچه هايش را بزرگ کند و بماند بچه ها ؟؟ خانه با او باشد و همسرم من به کار نيست بستم هر کسي که حساب از من مي خواهد شما بدهيد و من دست برادرانم است مبلغ 9 هزار تومان از محمدعلي مي خواهم و مبلغ هفت هزار تومان و يکصد و شش متر زمين دست برادرم حجت الله دارم وصيت من اينست که اگر خدا خواست که شهادت نصيب من شد مرا در بهشت شهدا خمين به خاک بسپاريد که خانه و ده من در آنجا باشد که فرزندان من به درس شان ادامه بدهند و من با فرزندانم سخن بگويم سلام من بر شما اي فرزندان من من به شماها وصيت مي کنم فرزندان من يدالله و زهرا و ليلا و فاطمه و محبوبه شما بعد از هر چقدر مي خواهيد مي توانيد به درس خود ادامه دهيد که يک بار ؟؟ است با دشمن شما بعد از راه مرا ادامه بدهيد شما اسلحه مرا برداريد و با دشمن اسلام و قرآن بجنگيد شما بايد بعد از من هميشه در راه روحانيت مبارزه کنيد شما بعد از من هميشه در نماز جمعه شرکت کنيد دعا و هميشه امام را دعا کنيد.     


برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 24 تير 1394برچسب:, ] [ 12:57 ] [ ابوالفضل براتیان ]
.: Weblog Themes By salehon :.

درباره وبلاگ

جهت شادی روح شهدا و امام شهدا ((صلوات))
موضوعات وب
برچسب‌ها وب
تو (1)
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 58
بازدید کل : 6889
تعداد مطالب : 131
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


ساعت فلش مذهبی جنگ دفاع مقدس ذکر روزهای هفته

نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:

Powered by itwebsite.ir